Rabu, 21 Oktober 2009

Politik Suam Sejuk


senario politik la ni mcm mana?lepas blk kl ari tu,semua semangat berkobar2 pabila dengar ucapan PM kita,DSN.semua nak buat,itu ini begitu begini.dua tiga ari sejuk pula la.berblk pd PAU baru2 ni, dlm sejarah aku sbg ahli UMNO inilah kali pertama tiada pemerhati yg dibawakan khas oleh bahagian.mungkin duit habis dah kot (buat belanja jamuan raya) atau inilah perubahan yg dicanang2 sejak pemilihan yg baru lalu.mcm mana kita nak bersatu bersetia berkhidmat kalau benda yg ckit2 ni pun x boleh selesai.akar umbi akan tanya yg bukan2,yg dok kat atas apa yg depa tau,dasar dasar dasar...yg kat bhgn kipaih kipaih kipaih ja pungkok org atas...yes bosss yes bosss,janji masyukkkk.ada juga yg ada jwtn kat bhgn tapi apa pun x tau, yg tau angguk2 geleng2...yg ada kebolehan,ketrampilan,keyakinan diri dan kesungguhan bekerja utk parti dan rakyat akar umbi dikaih ketepi,nun cerukkkk sana.
:))))
pakat2 kita pikiaq nooo

2 ulasan:

Anak Pantai Merdeka berkata...

Salam cg's,

Macam tu ke ceritanya, saya pun dah lama tak jumpa kawan-kawan, cuma masa jamuan raya di Tikam Batu, itu pun hanya berapa kerat saja yang sempat jumpa. Al maklumlah ketua baru, gaya pun baru, yang lama kena faham-faham sendirilah.

cg's berkata...

salam APM,
mcm tue la..lebih kurang...