Sabtu, 18 April 2009

Dah lega rasanya


Salam.
Hari ni dah habis aku punya exam untuk semester ni. terasa seronok pun ada tapi ada juga sedihnya bila mengenang tutor aku bagi markah yang cukup memeritkan untuk aku untuk myLMS. Aku dah dapat bahagi masa dengan anak bini macam kata ex ADUN Penanti. aku pun dah lanjutkan pelajaran untuk 1st degree. Dia baru nak buat pasca ijazah tapi poket dah masyuk dengan merc dan bmw baru beb.......kita tengok2lah apa yang patut untuk PRK ni..DSAI nak jadi calon kubu kuatnya dan dah tentu nak jadi TKM PP pulak(kalau menang) hehehe, gila kuasa rupanyer...(dok bwh LGE pun x pa..yg penting masyuk)

1 ulasan:

Kunang-Kunang berkata...

Lama dah DSAI dok gula-gulakan rakyat dengan mulut manisnya. Akhirnya nanti kebenaran akan muncul jua. Terima kasih kerana mengikuti perkembangan Penanti di permatangpauh2u.com